tisdag 22 september 2009

Lantlig vit bänk


lantlig vit träbänk med 3 lådor 795 kr

2 kommentarer:

  1. Hej! Ville bara berömma för en bra blogg. Så himla mycket fina saker, med mycket inspiration. Jag går för tillfället på mitt tredje år på en floristutbildning och tar studenten nu i sommar, men jag är dock mera intresserad av just inredning så efter att sett denna blogg insåg jag att det faktiskt går att kombinera de båda sakerna, tack! Hoppas verkligen på att kunna komma till din butik någon gång i framtiden, dert är dock en bit att åka för min del.
    Ha det bra! :)
    Ms

    SvaraRadera
  2. Tack för ett positivt svar på min blogg ,butiken har jag inte haft så länge försöker hitta fler inredningsintresserade via bloggen som kanske komma till butiken har just fått klart en blogg på mitt hem För gärna vidare min blogg så fler hittar den.www.tankaromvitt.blogspot.com

    SvaraRadera