söndag 24 januari 2010

Hemma igen

Vilken mässa, det fanns massor av fint.Nu kommer der snart nyheter till butiken från både danska och svanska leverantörer.Det jag blev mest glad över att hitta var en tjej som designar jätte vackra vintage shabby chic kläder.Jag kunde inte motstå dessa kläder la in en liten bestållning till att börja med så får jag se om det är fler än jag som gillar kläderna.

Hennes märke är Ester Elenora påminner lite om odd molly kläder,koftor,tunikor,sjalar är på inkommande.

2 kommentarer:

  1. Vad fin butil du har.Jättefin.Vad skoj att du hittade lite härliga kläder på mässan som liknar Odd Molly.Ha en skön måndag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tak för din komentar,du får gärna föra min blogg vidare ,butiken samt bloggen är ganska nya /ha en bra dag pernilla

    SvaraRadera